traductor

divendres, 22 d’abril del 2016

Article 330) VILA-MATAS EN + BERNAT

Aquest article enllaça, d'alguna manera, amb l'article 320


Demà és el dia del llibre, i, com que se'm presenta una mica atapeït, agraeixo a + Bernat la iniciativa d'organitzar la signatura de llibres d'Enrique Vila-Matas per avui dia 22.

Això m'ha permès parlar -per primera vegada- (i en català), amb el meu admirat escriptor.

Una conversa summament breu (tímida que és una), però tampoc calia més, ja tinc els seus llibres dedicats, que és el que m'interessava. Aquí podeu veure un d'ells:

Vull destacar també, l'exquisida amabilitat de la Montse, creadora intrèpida de + Bernat, ja fa mil anys, i que cada vegada ens sorpren amb noves maneres de viure la lectura; xerrades, àpats, tallers, conferències, presentacions, cursos, festes, i un interminable etc. de bones idees.

Avui, la seva iniciativa ha estat convidar als clients a xocolatines i cafè, que m'ha anat molt bé donada l'hora que he arribat, les quatre i mitja de la tarda, hora del cafè de sobretaula, i, mentre el prenia he llegit les primeres pàgines del nou llibre de Vila-Matas.

Bona, molt bona manera de preparar el Sant Jordi!

1 comentari:

Albada Dos ha dit...

Preciosa manera de celebrar el día de Sant Jordi.

Un abrazo