traductor

dimarts, 1 de desembre del 2015

Article 298) SARAU DE POESIA, 5a temporada, programa 8

SARAU DE POESIA - CALAFELL RÀDIO
08-XI-15
Programa 8 de la 5a temporada

Podeu escoltar el programa en aquest enllaç:
https://enacast.com/calafellradio/#/programs/saraudepoesia/calafellradio_podcast_7188


Contingut

Música:  My way - Frank Sinatra

Poeta:     Carlos Vitale
             
Música:  Naber - Hande Yener

Poetes:   Joan Maragall
               Vicente Huidobro

Música:  Lluna de setembre - Héctor Vila

Lectura del poemari de Rosa Maria Bisbal: EN TEMPS DELS CÀTARS.

Música:   ELS HOMES - La Orquestrina Galana

Complements:

Traducció al català de My way, interpreta: Josep Carreras

https://www.youtube.com/watch?v=E_FKg4f_NtM



COM HE FET SEMPRE

Ja sé que és molt a prop
el meu final, sé que m'espera.
Ja ho sé, però no tinc por,
per mi serà una altra frontera.

Jugant, tot he perdut
no es pot pas dir que he estat exemple
i visc com he volgut,
com he fet sempre

L'amor no ha estat res més
que uns bons moments que he pogut viure,
cap d'ells no ha fet després
que jo deixés de ser ben lliure.

Voltant, he vist mig món
i encara tinc el cor alegre
i faig de rodamón
com he fet sempre.

Si és que he sofert, si és que he plorat,
no ha estat pas res, ni me n'he adonat.
Només he après a ser feliç.

I si avui és un dia gris,
i a mi no em plau, el faré blau,
com he fet sempre.

Potser també he dubtat
quan he buscat nova alegria,
potser la llibertat
no l'he trobat allà on volia.

Però, arreu, tota la gent,
busca, lluitant, plena de febre.
Jo ho veig mig somrient,
com he fet sempre.

I ja comprendreu que sigui així,
si és que demà m'he de morir.
Més val passar sense patir,
més val parlar sense fingir,
més val marxar sense plorar,
com he fet sempre.